قیمت سکه سقوط کرد/ قیمت امروز سکه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار

قیمت سکه سقوط کرد/ قیمت امروز سکه 20 فروردین 1403 در بازار

قیمت سکه در بازار امروز 20 فروردین ماه با ریزش همراه بود.

به گزارش 9 صبح؛ قیمت طلا و سکه امروز روندی معکوس هم دارند در حالی که طلا اندکی افزایشی است، سکه امامی و بهار آزادی به کانال پایین‌تر بازگشته‌اند.

  امروز،  دوشنبه بیستم فروردین ، قیمت سکه روند کاهشی دارد. قیمت سکه امامی و بهار آزادی هر دو به کانال پایین‌تر سقوط کرده است

سکه امامی به کف کانال ۴۲ میلیون برگشت. ربع‌سکه و نیم‌سکه نیز به ترتیب در محدوده ۱۵ و ۲۵ میلیون فروخته شدند

 قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین همزمان با ساعات ابتدایی معاملات بازار با افت یک میلیون و ۹۰ هزار تومانی به کف کانال ۴۲ میلیون برگشت.

طلا ۱۸ عیار همزمان گرمی هزار تومان کمتر از دیروز معامله شد و نیم‌سکه و سکه گرمی به‌ترتیب کاهش ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند. در مرکز مبادله ارز و طلا، اما یورو خدماتی مثل دیروز معادل ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان عرضه شد.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز تفاوتی ندارد و همزمان یورو خدماتی بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود. قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان اعلام شده است.

یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با افت هزار تومانی در مقایسه با عصر دیروز به سه میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسید.

سکه امامی همزمان یک میلیون و ۹۰ هزار تومان کمترتر از روز گذشته قیمت خورد و به طور متوسط، ۴۲ میلیون و ۴۷ هزار تومان به فروش رسید. ربع سکه و نیم سکه به‌ترتیب در محدوده ۱۵ و ۲۵ میلیون فروخته شدند و سکه گرمی تا کف کانال هفت میلیون پایین آمد.

 

    نظر شما