اولین واکنش جی دی ونس به مذاکرات ژنو
جیدی ونس گفت: گفتوگوها با ایران در برخی جنبهها بهخوبی پیش رفت
۱۸
جیدی ونس گفت: گفتوگوها با ایران در برخی جنبهها بهخوبی پیش رفت