اقدام شیطانی پسر ۱۳ ساله با دختر جوان جلوی چشم دوستانش!

اقدام شیطانی پسر 13 ساله با دختر جوان جلوی چشم دوستانش!

پسر 13 ساله انگلیسی به جرم تجاوز به دختری 20 ساله در مقابل دوستانش دستگیر شد.

به گزارش 9 صبح ؛ بر اساس گزارش پلیس، متهم 13 ساله که به همراه دوستان 10 و 11 ساله اش دختر 20 ساله را ربوده و پس از  ضرب و شتم  مورد  تجاوز  قرار داد پس از دستگیری و تشکیل پرونده به 3 سال  زندان  محکوم شد.

همچنین پس از دستگیری هم مشخص شد که مجرم پس از ضرب و شتم و تجاوز به دختر جوان  موبایل  و وسایل قیمتی او را  سرقت  کرده و به فروش رسانده است.

گفتنی است که قربانی 20 ساله پس از این حمله دچار مشکلات  روحی و روانی  شده و اکنون تحت مراقبت است.​

آزار و اذیت جنسی؛ نوعی خشونت جنسی است که توسط فرد یا افرادی به‌رغم رضایت شخص انجام می‌شود. این عمل می‌تواند با اجبار فیزیکی، تهدید، سوءاستفاده از مسئولیت و... رخ دهد. تشخیص آزار و اذیت جنسی به عهده پزشکی قانونی است و این تشخیص در اکثر مواقع به سبب فراوانی علایم ایجاد شد، صورت می‌گیرد. هیچ نظریه قطعی در مورد انگیزه‌های فرد آزارگر وجود ندارد. انگیزه آزارگران جنسی متفاوت است و عوامل متعددی می‌تواند داشته باشد اما قربانیان می‌توانند از هر سن یا جنسی باشند. موارد بسیاری از آزار جنسی در میان کودکان و سالمندان و حتی نوزادان گزارش شده است. آزار جنسی تنها در زنان رخ نمی‌دهد. مردان هم بخشی از قربانیان آزار جنسی هستند. پذیرش اینکه مردها هم مورد آزار جنسی واقع شوند برای برخی مردم ممکن نیست.

 

    نظر شما