هافبک پرسپولیس غایب دیدار با پیکان/میلاد سرلک محروم شد
|
|
کد خبر:
۲۶۹۳۱
میلاد سرلک بازی هفته آینده پرسپولیس را از دست داد.
به گزارش 9صبح،میلاد سرلک با دریافت کارت زرد در دقیقه 30 دربی 100 دیدار پرسپولیس در هفته بیستوهشتم لیگ برتر را از دست داد.
شاگردان یحیی گل محمدی هفته آینده باید به مصاف پیکان بروند.
نظر شما